بهترین فایلهای ناب و ویژه

 

شناسایی و تعیین استفاده از روشهای مختلف تشویق و تنبه در مدارس دخترانه راهنمایی

پایان نامه شناسایی و تعیین استفاده از روشهای مختلف تشویق و تنبه در مدارس دخترانه راهنمایی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 88
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی روان شناسی


توضیحات کامل

شناسایی و تعیین استفاده از روشهای مختلف تشویق و تنبه در مدارس دخترانه راهنمایی

 

چکیده :

 

در عرصه روح – روان آدمی بخصوص در امر تعلیم و تربیت کارشناسان همه روزه در جهان ما باب نویسی را می گشایند و شیوه های تربیتی تازه تری را ارائه می دهند . تلاش ، کنکاش آنها همواره این است که نوآموزان و نونهالان و دانش پژوهان را در مسیری بهتر قرار دهند .

 

در این پژوهش که شناسایی و تعیین استفاده از روشهای مختلف تشویق و تنبه در مدارس دخترانه راهنمایی ناحیه 1 اردبیل است پژوهشگر نتایج زیر را بدست آورد . 40 درصد از نمونه را معلمین و تعداد 60 درصد را دانش آموزان تشکیل میدهند . تعداد 93 درصد از نمونه را پایه اول و تعداد 7 درصد را پایه دوم تحصیلی تشکیل میدهند . تعداد 90 درصد از معلمین را زنان و تعداد 10 درصد از معلمین را مردان تشکیل میدهند . تعداد 9/28 درصد را افراد فوق دیپلم و تعداد 8/57 درصد را اقراد لیسانس و تعداد 1/13 درصد را افراد فوق لیسانس تشکیل میدهند . بالاترین فراوانی مربوط به افراد دارای رشته ادبیات و اجتماعی و کمترین فراوانی مربوط به افراد دارای تحصیلات ریاضی است . بالاترین فراوانی افرادی که در پایه اول تدریس میکنند 8/12 و فراوانی افرادی که در پایه اول و دوم تدریس میکنند 2/10 درصد و فروانی افرادی که در هر چه پایه تدریس میکنند 9/76 درصد است بالاترین فراوانی افرادی که کمتر از 10 سال سابقه کار دارند 1/87 درصد و معلمینی که 10 الی 20 سال دارند 8/12 درصد است. بیشترین روش تنبیهی در مدارس راهنمایی برای دانش آموزان انجام میشود روش اطلاع رسانی به خانواده دانش آموزان است. معلمان بیشتر و دانش آموزان به تنبیه عقیده دارند. در مدارس راهنمایی از شیوه های تشویقی بیشتر استفاده شده است .

 

کلمات کلیدی : تشویق – تنبیه

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

عنوان ...............................................................................................................................صفحه

 

 

 

مقدمه.... 7

 

بیان مساله..... 9

 

-اهمیت و ضرورت مساله : 11

 

هداف تحقیق :.. 12

 

فرضیه های تحقیق :.. 12.

 

نتایج کاربردی پژوهش... 13

 

پیشینه نظری تحقیق : 15

 

بررسی گستره نظری و سوابق پژوهشهای پیشین: 16

 

قسمت نخست : گستره نظری.. 17

 

فقه و تنبیه. 22

 

سلام و تنبیه کودک.. 24

 

دیدگاههای نظریه پردازان در زمینه انگیزش درونی.. 37

 

2-1 انگیزش صلاحیت.. 38

 

3-3- انگیزه درونی.. 41

 

نقش موثر تشویق و محبت در تربیت کودک.. 43

 

تشویق در مکتب مولانا 44

 

دانشمندان و تنبیه. 45

 

پیشینه ی عملی تحقیق. 48

 

انگیزه های نامطلوب در تنبیه. 49

 

وظایف و محدودیت ها 52

 

جانشین های تنبیه. 55

 

عواقب تنبیه بدنی.. 58

 

مدرسه و تربیت.. 60

 

روش اجرای پژوهش... 66

 

محتوای پرسشنامه. 68

 

بخش اول آمار توصیفی.. 72

 

بخش دوم آمار استنباطی.. 79

 

بحث و نتیجه گیری.. 83

 

محدودیت ها 84

 

پیشنهادات.. 85


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۴
modir admin

تشویق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی