طرح توجیهی کارخانه تولید پوشاک
طرح توجیهی کارخانه تولید پوشاک
در حال حاضر چین همچون بسیاری از عرصههای دیگر در بازار پوشاک ایران نیز تقریبا حرف اول را میزند هرچند تولیدات داخل و محصولات ساخت ترکیه نیز در بازار پوشاک کشور سهمی را به خود اختصاص دادهاند
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 49 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | طرح توجیهی صنعتی |
توضیحات کامل
شرح مختصر:
فاز اول : مطالعات بازار
اولین قدم در مطالعه بازار پیش بینی تقاضا است که در دوقسمت انجام می شود:
1- تعریف دقیق از مصرف کنندگان
2-مقدار تقاضا در کل
مقدار تقاضای کل در بازار و روند آن برای سال های بعدی برای تولید پوشاک چرمی با استفاده از روش پوشاک ی استفاده می شود.
روش پوشاک ی روشی می باشد بر مبنای قضاوت ها و داوری های افراد صاحب نظر یا افرادی که در زمینه تولید یا فروش پوشاک چرمی تجربه دارند. مثل روش نظرخواهی از فروشندگان پوشاک چرمی ، عمده فروشان و غیره...
فهرست مطالب
برآورد میزان تقاضای بازار (برای یک و دو سال آینده) 11
برآورد میزان عرضه رقبا (برای یک و دو سال آینده) 11
برآورد سهم بازار و میزان عرضه (برای یک و دو سال آینده) 12
فاز دوم و سوم: مطالعات فنی.. 18
توصیف محصولات و خدمات (از بعد فنی) 28
توصیف فرآیندهای تولید یا ارائه خدمات (مزایای رقابتی فرآیند و پرسنل تولیدی) 28
فاز سوم و چهارم: مطالعات حسابداری و اقتصادی.. 30
هزینه های پیش بینی نشده و متفرقه بخش «1». 35
هزینه های قبل از بهره برداری... 35
استهلاک هزینه های سرمایه ای ثابت... 36
سوخت و انرژی (شامل آب، برق و سوخت) 38
جدول هزینه های متغیر تولید.. 39
سرمایه در گردش برای سال اول.. 40
محاسبه بهای تمام شده در ظرفیت کامل.. 41
صورت حساب سود و زیان سال اول.. 43
پیش بینی ترازنامه در پایان سال اول.. 44
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود