بهترین فایلهای ناب و ویژه

۵۰۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

 

پاورپوینت اندومتریوز 33اسلاید

آندومتریوز از تعداد کمی ضایعه کوچک بروی اعضای سالم لگن ناکسیتهای بزرگ اندومتریوتیک تخمدان که آناتومی لوله های رحم و تخمدان را به هم می زنند


مشخصات فایل

تعداد صفحات 33
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پزشکی


توضیحات کامل

پاورپوینت اندومتریوز 33اسلاید
 
—آندومتریوز بصورت حضور بافت اندومتر ( غدد استروما) در خارج از رحم تعریف می شود.
—شایع ترین نقاط لانه گزینی اندومتریوز : احشای لگنی ، صفاق
—آندومتریوز از تعداد کمی ضایعه کوچک بروی اعضای سالم لگن ناکسیتهای بزرگ اندومتریوتیک تخمدان که آناتومی لوله های رحم و تخمدان را به هم می زنند و نیز تا چسبندگیهای وسیع روده ، مثانه ، و رحم متفاوت است . و در ایالات متحده 7 درصد زنانی که در سنین باروری هستند رخ می دهد.
—اغلب با درد لگن و ناباروری همراه است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۰۸:۵۱
modir admin

 

گزارش درس مددکاری فردی

گزارش درس مددکاری فردی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 24
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی علوم اجتماعی


توضیحات کامل

نمونه گزارشات درس مدد کاری فردی

معرفی موسسه :

مرکزمشاوره ذهن زیبا

پیگیری اجتماعی

*مشاوره خانواده و ازدواج

*مشاوره تحصیلی و شغلی

*مشاوره کودک ،نوجوان ومسائل بلوغ

*روان سنجی و اجرای اموزشهای هوش ،استعداد و شخصیت

*روان شناسی وروان درمانی

 *مشاوره در زمینه های وسواس،پرخاشگری ،افسردگی و......


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۰۸:۴۸
modir admin

 

پروژه مالی تعمیرگاه مرکزی زرین گل

معاملات و رویدادهای مالی زیر در بهمن ماه 1381 در تعمیرگاه مرکزی زرین گل انجام شده است


مشخصات فایل

تعداد صفحات 30
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی حسابداری


توضیحات کامل

پروژه مالی تعمیرگاه مرکزی زرین گل

 

معاملات و رویدادهای مالی زیر در بهمن ماه 1381 در تعمیرگاه مرکزی زرین گل انجام شده است:

1/11- ساختمان اداری در دو طبقه به مبلغ 41000000 ریال خریداری میش.د. مبلغ 25000000 ریال از آن مربوط به زمین و بقیه ی آن مربوط به ساختمان است که وجود آن به ترتیب زیر پرداخت می گردد.
الف- یک فقره چک به مبلغ 2200000 ریال
ب- بقیه طی چهار فقره سفته شامل:
سفته شماره 172502 به سررسید 15/11/1381 به مبلغ 2800000 ریال
سفته شماره 172503 به سررسید 15/12/1381 به مبلغ 10000000 ریال
سفته شماره 172504 به سررسید 15/1/1382 به مبلغ 10000000 ریال
سفته شماره 172505 به سررسید 15/2/1382 به مبلغ 16000000 ریال
2/11- مقداری اثاثه ی اداری به مبلغ 750000 ریال به طور نسیه از فروشگاه صفایی خریداری گردید.
5/11- مبلغ 1500000 ریال لوازم یدکی که قبلا وجه آن به طور علی الحساب پرداخت شده بود تحویل گرفته شد.
7/11- مبلغ 4500000 ریال وجه فروش نقدی فروشگاه به حساب جاری تعمیرگاه نزد بانک واریز گردید.
7/11- مبلغ 7500000 ریال خدمات از سوی تعمیرگاه در هفته اول بهمن ماه به مشتریان ارائه شد که مبلغ 3500000 ریال از آن نقدا دریافت و به صندوق تعمیرگاه واریز شد و بقیه آن قبلا به طور علی الحساب دریافت شده بود که به حسابهای مربوطه منظور گردید.
9/11- مبلغ 2800000 ریال قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز از شرکت مهتاب به طور نسیه خریداری شد. شرط فروش ن/10-2/5.
10/11- مبلغ 150000 ریال از قطعات و لوازم یدکی خریداری شده (مورخ 9/11/) به دلیل نقص فنی و عدم تطابق، به شرکت مهتاب عودت داده شد.
11/11- مبلغ 3500000 ریال قطعات و لوازم یدکی از شرکت تعاونی لوازم یدکی فروشان خریداری شد. شرکت تعاونی 2% تخفیف تجاری برای فروش قطعات مزبور در نظر گرفت و مبلغ صورت حساب خود را طی یک فقره چک از تعمیرگاه مرکزی دریافت کرد.
11/11- با شرکت گواه به منظور خرید قطعات یدکی مذاکره شد. مقرر گردید تعمیرگاه زرین گل مبلغ 10000000 ریال به عنوان سپرده نزد آن شرکت به ودیعه بگذارد تا بر اساس صورت درخواست سفارش کالا شرکت گواه نسبت به ارائه و فروش قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز تعمیرگاه اقدام کند. تعمیرگاه طی یک فقره چک به مبلغ 10000000 ریال سپرده در اختیار شرکت گواه قرار داد. (از حساب سپرده دریافتنی بلند مدت استفاده شود.)
12/11- مبلغ 4500000 ریال قطعات و لوازم یدکی به شرکت سرعت به طور نسیه فروخته شد.
13/11- بابت قسمتی از بدهی به شرکت سایه، پس از دریافت 2% تخفیف نقدی، مبلغ 1764000 ریال نقدا پرداخت شد.
14/11- مبلغ 2728000 ریال بابت فروش نقدی قطعات یدکی فروشگاه در هفته دوم به حساب جاری تعمیرگاه نزد بانک واریز گردید.
14/11- بدهی به شرکت مهتاب (مورخ 9/11) با استفاده از شرط فروش طی یک فقره چک پرداخت شد.
15/11- وجه سفته شماره 172502 طی یک فقره چک پرداخت گردید.
15/11- درآمد تعمیرگاه در هفته دوم بهمن ماه به مبلغ 3585000 ریال به حساب جاری تعمیرگاه نزد بانک واریز شد.
16/11- حقوق نیمه اول بهمن ماه کارکنان فروشگاه به مبلغ 1450000 ریال و دستمزد کارگران تعمیرگاه به مبلغ 3280000 ریال به طور علی الحساب و به صورت وجه نقد از صندوق تعمیرگاه پرداخت گردید.
18/11- وجه سفته دریافتی طی یک فقره چک دریافت شد و برای وصول وجه آن به حساب جاری تعمیرگاه نزد بانک واگذار گردید.
20/11- مبلغ 3000000 ریال بابت فروش قطعات و لوازم یدکی (مورخ 12/11) با استفاده از شرط فروش از شرکت سرعت دریافت و به حساب جاری تعمیرگاه نزد بانک واریز گردید.
21/11- مبلغ 3200000 ریال بابت فروش نقدی فروشگاه در هفته سوم، به حساب صندوق تعمیرگاه واریز شد.
22/11- مانده مطالبات از فروشگاه گلچین پس از اعطای 2% تخفیف، طی یک فقره چک دریافت و برای وصول وجه آن به حساب جاری تعمیرگاه نزد بانک واگذار شد.
23/11- درآمد تعمیرگاه مربوط به هفته سوم بهمن ماه مبلغ 5877000 ریال شد. مبلغ 877000 ریال از آن به صندوق تعمیرگاه و مبلغ 2000000 ریال آن به حساب جاری تعمیرگاه نزد بانک واریز گردید و معادل الباقی آن که وجه آن قبلا به طور علی الحساب دریافت شده بود. به حساب مربوط منظور شد.
25/11- معادل 5200000 ریال درخواست سفارش قطعات و لوازم یدکی برای شرکت گواه ارسال شد.
26/11- شرکت سرعت، معادل 250000 ریال قطعات و لوازم یدکی خریداری شده ( مورخ 12/11) را به دلیل نقص فنی عودت داد و بقیه بدهی خود را به حساب جاری تعمیرگاه نزد بانک واریز نمود.
27/11- مبلغ 2700000 ریال قطعات و لوازم یدکی از شرکت شتاب، بابت دریافت بخشی از مطالبات، خریداری شد و بقیه مطالبات نقدا دریافت و تسویه حساب گردید.
28/11- مبلغ 1450000 ریال حقوق نیمه دوم کارکنان فروشگاه و مبلغ 3280000 ریال دستمزد کارگران تعمیرگاه به طور علی الحساب نقدا پرداخت شد.
28/11- در آمد تعمیرگاه در هفته چهارم بهمن ماه بالغ بر 4750000 ریال به حساب جاری تعمیرگاه نزد بانک واریز گردید.
29/11- مبلغ 1250000 ریال وجه فروش نقدی فروشگاه در هفته چهارم، به حساب جاری تعمیرگاه نزد بانک واریز شد.
1/12- مبلغ 1425000 ریال هزینه آب . برق و تلفن تعمیرگاه که مربوط به ماه های دی و بهمن ماه بود، به طور نقد پرداخت شد.
2/12- مبلغ 400000 ریال طی یک فقره چک به فروشگاه صفائی ( مورد معامله مورخ 2/11) پرداخت شد. بابت بقیه ی بدهی یک فقره سفته به شماره 189004 به سررسید 15/1/1382 صادر و تسلیم شد.
3/12- تعمیرگاه بدهی خود را به شرکت شهاب طی صدور یک فقره چک پرداخت کرد.
4/12- مبلغ 2200000 ریال قطعات و لوازم یدکی به طور نسیه از شرکت سرعت خریداری کرد، فروشنده با توجه به درخواست تعمیرگاه مبنی بر اعطای 2% تخفیف تجاری موافقت می نماید. (شرط فروش ن/25-2-10)
5/12- مبلغ 3166500 ریال طی صدور یک فقره چک در وجه شرکت سایه پرداخت گردید و بابت بقیه بدهی تعمیرگاه به آن شرکت، دو فقره سفته به مبلغ مساوی به ترتیب زیر صادر و تسلیم شرکت مذکور شد:
الف- سفته شماره 667115 به سررسید 20/12/1381
ب- سفته شماره 667116 به سررسید 20/1/1382
6/12- آپارتمان فوقانی ساختمان اداری از قرار ماهانه مبلغ 750000 ریال برای مدت یک سال اجاره داده شد. بهای اجاره سه ماهه آن نقدا دریافت و به صندوق تعمیرگاه واریز گردید و مبلغ 20000000 ریال به عنوان ودیعه از مستاجر در یافت شد و در زمان تخلیه عینا به وی مسترد شود. وجه مذبور به حساب جاری تعمیرگاه نزد بانک واریز گردید. (از حساب سپرده پرداختنی استفاده شود.)
7/12- یکی از کارگران فنی تعمیرگاه به دلیل انتقال به شهری دیگر، با تعمیرگاه قطع همکاری نمود و مبلغ 1500000 ریال به عنوان بازخرید سنوات خدمت خود از تعمیرگاه نقدا دریافت کرد. ( از حساب هزینه بازخرید سنوات خدمت استفاده شود.)
8/12- مبلغ 3200000 ریال فروش نقدی در هفته اول اسفندماه به حساب جاری تعمیرگاه نزد بانک واریز شد.
8/12- معادل 5820000 ریال خدمات از سوی تعمیرگاه در هفته اول اسفندماه ارائه شده است. از مبلغ مزبور معادل 3700000 ریال پیش دریافت اجرت تعمیر اتومبیل بود که قبلا وجه آن به طور علی الحساب دریافت شده بود و بقیه آن به حساب جاری تعمیرگاه نزد بانک واریز شد.
9/12- مبلغ 3200000 ریال برای واگذاری انشعاب یک خط تلفن ساختمان اداری طی یک فقره چک در وجه شرکت مخابرات پرداخت گردید.
10/12- مبلغ 3825000 ریال قطعات و لوازم یدکی از شرکت تعاونی لوازم یدکی فروشان خریداری شد. مبلغ 1825000ریال از آن طی یک فقره چک پرداخت گردید و قرار شد بقیه ظرف مدت 15 روز پرداخت شود.
11/12- شرکت گواه بر اساس درخواست مورخ 25/11/1381 تعمیرگاه مرکزی زرین گل، معادل 3800000ریال قطعات یدکی در اختیار این تعمیرگاه قرار داد و مقرر شد بقیه اقلام ظرف مدت یک هفته تحویل تعمیرگاه شود. در مقابل تحویل اقلام مذکور دو فقره سفته صادر و به شرح زیر تسلیم شرکت گواه شد:
الف- سفته شماره 665137 به سررسید 25/12/1381 به مبلغ 2800000ریال


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۰۸:۴۷
modir admin

 

بررسی آموزش جرات ورزی بر پرخاشگری دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی

هدف از این پژوهش بررسی رابطه آموزش جرأت ورزی در پرخاشگری دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در سال 1392 است


مشخصات فایل

تعداد صفحات 103
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی روان شناسی


توضیحات کامل

هدف از این پژوهش بررسی رابطه آموزش جرأت ورزی در پرخاشگری دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی  در سال 1392 است. جامعه آماری در این پژوهش دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی  می باشد. و نمونه آماری در این پژوهش 60 نفر است که به تصادف انتخاب شد. روش این پژوهش از نوع همبستگی و توصیفی استنباطی می باشد . به منظور گردآوری داده ها در این پژوهش از روش کتابخانه ای، میدانی و پرسشنامه استفاده شده است. ابزار اندازه گیری در این پژوهش دو پرسشنامه استاندارد پرخاشگری باس و پری و همچنین پرسشنامه جرات ورزی گمبریل و ریچی است. پرسشنامه استاندارد باس و پری، که شامل 29 عبارت و چهار زیر مقیاس است و دارای اعتبار و روایی قابل قبولی است.و ضریب آلفای کرونباخ در این پرسشنامه 0.92می باشد. که نشان می دهد از پایایی بالایی برخوردار است. پرسشنامه دوم، پرسشنامه جرات ورزی گمبریل و ریچی با 22 گویه است. که پایایی آن به روش آلفای کرونباخ 0.88 محاسبه شده است و بنابر تحقیقات محققین این پرسشنامه نیز از اعتبار بالایی برخوردار است. تجزیه و تحلیل داده ها در این پژوهش، توسط نرم افزار آماری SPSS و با استفاده ازآمار توصیفی و استنباطی انجام شده است. نتایج آماری نشان داد که در متغیر جرات ورزی و زیر مقیاسهای پرخاشگری بدنی، پرخاشگری کلامی، خشم و خصومت در نمونه انتخابی رابطه ای برداشت نمیشود. اما در برخی از تحقیقاتی که در گذشته در این زمینه انجام شده است بین دو متغیر جرات ورزی و پرخاشگری، رابطه معنی داری بدست آمده است.

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات پژوهش.... 1

مقدمه2

بیان مسئله3

اهمیت و ضرورت پژوهش5

اهداف پژوهش7

هدف کلی7

هدف جزئی7

فرضیه های پژوهش7

فرضیه اصلی:7

فرضیه های فرعی پژوهش:7

سوالات تحقیق8

سوال اصلی8

سوال فرعی8

متغیرهای پژوهش8

تعریف عملیاتی9

تعریف عملیاتی متغیر جرأت ورزی:9

تعریف عملیاتی متغیر پرخاشگری:9

اعتبار و روایی پرسشنامه پرخاشگری باس و پری10

اعتبار و روایی پرسشنامه جرات ورزی گمبریل و ریچی10

تعریف واژه ها و اصطلاحات کلیدی10

فصل دوم: ادبیات پژوهش.... 12

مقدمه13

تعریف جرأت ورزی13

انواع رفتار جرأت مندانه19

هدف های جرأت ورزی19

مزایای رفتار جرأتمندانه19

پیامدهای منفی نداشتن جرأت20

عوامل دوری از رفتار جرأتمندانه20

فرهنگ گفتاری در رفتار جرأتمندانه23

آموزش مهارت جرات ورزی و «نه گفتن» در مقابل خواسته های نابجای دیگران23

سه مهارت مفید در تقویت جرأت ورزی25

نکات پایانی26

یادگیری مهارت اهمیت دادن به خود26

الگوهای پرخاشگری31

راه‌های تقویت ارتباط جرأت‌ مند‌انه36

مفهوم پرخاشگری :40

ویژگیهای افراد پرخاشگر.42

تاثیر مشکلات خانوادگی اجتماعی براختلال پر خاشگری51

کنترل پرخاشگری :52

تاثیر آموزش جرات ورزی بر پرخاشگری53

رفتارهایی که در کاهش پرخاشگری موثر هستند:56

جرات ورزی و پرخاشگری57

تحقیقات انجام شده در داخل و خارج62

تحقیقات انجام شده در داخل62

تحقیقات انجام شده در خارج62

فصل سوم: روش پژوهش.... 64

مقدمه65

روش پژوهش65

جامعه آماری65

حجم نمونه و نمونه گیری65

نحوه گردآوری داده ها66

ابزار اندازه گیری پژوهش66

اعتبار و روایی پرسشنامه پرخاشگری باس و پری:66

معرفی پرسشنامه66

کلید نمره گذاری:67

اعتبار و روایی:67

اعتبار و روایی پرسشنامه جرات ورزی گمبریل و ریچی67

معرفی پرسشنامه67

کلید نمره گذاری68

اعتبار و روایی68

تجزیه و تحلیل داده های پژوهش68

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها69

مقدمه70

تحلیل توصیفی71

تحلیل استنباطی76

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری.. 81

مقدمه82

نتیجه یافته ها82

بررسی فرضیات پژوهش:82

بحث و نتیجه گیری83

پیشنهادات پژوهش83

پیشنهاد به محققان بعدی84

پیشنهادات کاربردی84

پیشنهادات پژوهشی84

محدودیت های پژوهش85

منابع و مآخذ. 86

ضــمائــــم. 88

آزمون جرأت ورزی89

پرسشنامه پرخاشگری باس و پری90


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۰۸:۴۵
modir admin

 

طراحی و عملکرد سیستم ترمز

این پروژه شامل دو بخش می باشد که در بخش اول توضیحات کلی در مورد ترمز و همچنین انواع ترمزها شامل ترمزهای دیسکی و کاسه ای و چگونگی کارکرد آنها مورد بررسی قرار می گیرد ، در ادامه به توضیح مباحثی همچون فواصل ایمنی ترمز ، انتقال وزن ، ضعیف شدن ترمز ، کاهش سرعت و توقف اتومبیل وهیدرولیک ترمز می پردازیم


مشخصات فایل

تعداد صفحات 80
حجم 7 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مکانیک


توضیحات کامل

طراحی و عملکرد سیستم ترمز

 

این پروژه شامل دو بخش می باشد که در بخش اول توضیحات کلی در مورد ترمز و همچنین انواع ترمزها شامل ترمزهای دیسکی و کاسه ای و چگونگی کارکرد آنها مورد بررسی قرار می گیرد  ، در ادامه به توضیح مباحثی همچون  فواصل ایمنی ترمز  ، انتقال وزن  ، ضعیف شدن ترمز ، کاهش سرعت و توقف اتومبیل  وهیدرولیک ترمز  می پردازیم  .  بعد از آن یکی از مهمترین پارامترهای ترمز یعنی لنت ترمز مورد بررسی قرار می گیرد . عوامل مژثر در آن بطور مفصل بحث شده است .  در آخر این بخش مراحل طراحی ترمز های دیسکی و کاسه ای ( کفشک بلند خارجی ، کفشک کوتاه خارجی ، کفشک بلند داخلی و ترمزهای نواری ) گفته می شود .

در بخش دوم عملکردسیستم ترمز را بررسی می کنیم معادلات کلی در راستای X را برای عملکرد ترمز می توان از قانون دوم نیوتن به دست اورد. به طور کلی نیروهای وارد بر خودرو را می توان مطابق زیر  نشان داد بنابر این داریم :

 

که در ان:

=wوزن وسیله نقلیه       

=gشتاب جاذبه زمین

Dx=-ax=شتاب کند شونده خطی

=Fxfنیروی ناشی از ترمز- وارد شده بر اکسل جلو

=Fxrنیروی ناشی از ترمز- وارد شده بر اکسل عقب

=DAنیروی آیرودینامیک

=زاویه شیب یا سر بالایی

هستند.

نیروهای ترمز چرخهای عقب و جلو از گشتاور ترمزها ناشی می شود و با نیروی مقاوم غلتشی و اصطکاک لغزشی ساچمه ها در بلبرینگ و نیروی مقاوم حاصله از شیب مسیر حرکت و نیروی مقاوم آیرودینامیک همراه هستند.

 

فهرست مطالب:

مقدمه. 4

انواع ترمزها 5

ترمز دیسکی. 6

کالیپر چهار پیستونی. 7

ترمز کاسه ای.. 8

استقرار ترمز کاسه ای.. 9

انواع ترمز کاسه ای.. 10

ترمز کاسه ای خود تنظیم. 11

فواصل ایمنی ترمز. 12

انتقال وزن. 13

ضعیف شدن ترمز. 14

کاهش سرعت و توقف اتومبیل. 15

هیدرولیک در ترمز. 15

لنت ترمز. 17

اثر فاکتورهای مختلف بر خواص سایشی لنت ترمز : 18

1- اثر سرعت : 18

2- اثر بار : 19

3- اثر دما : 20

4- اثر اندازه ذرات سایشی : 21

تأثیر اندازه ذرات سایشی بر نرخ فرسایش ویژه. 21

طراحی ترمز. 22

ترمزهای دیسکی. 25

ترمزهای کاسه ای.. 28

ترمزهای کاسه ای ( استوانه ای ) با کفشک کوتاه خارجی. 29

عملکرد ترمز خود قفل کن. 30

ترمز کاسه ای با کفشک بلند خارجی. 31

ترمز های کاسه ای با کفشک بلند داخلی. 35

ترمز های لقمه ای ( نواری) 36

عملکرد سیستم ترمز. 41

شتاب کند شونده: 41

انرژی / توان. 42

نیروهای ترمز کننده: 43

مقاومت غلتشی. 43

نیروی مقاوم آیرودینامیک... 45

نیروی مقاومت انتقال قدرت.. 46

شیب.. 46

ترمزها 47

ضریب ترمز. 47

اصطکاک چرخ – جاده. 51

ارتباط با عملکرد خودرو. 55

سرعت.. 55

فشار باد. 56

بار عمودی.. 56

انتظارات ملی برای عملکرد ترمز. 57

تناسب ترمز. 59

سیستمهای ترمز ضد قفلABS  66

راندمان ترمز. 68

محاسبه عملکرد ترمز(مسافت توقف) خودروی پژو آردی.. 70

نتیجه گیری : 72

پیشنهادات.. 72

ضمائم. 74

مراجع. 77


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۰۸:۴۴
modir admin

 

سیستم مکانیزه دبیرخانه

این برنامه یک دیتابیس ساده به زبان دلفی با کمک اکسس و دستورات Sql می باشد برای این کار ابتدا به برنامه اکسس رفته و یک Tabel با نام Dabir ایجاد می کنیم که مانند عکس شامل فیلد های زیر می باشد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 44
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی کامپیوتر


توضیحات کامل

سیستم مکانیزه دبیرخانه

 

این برنامه یک دیتابیس ساده به زبان دلفی با کمک اکسس و دستورات Sql می باشد برای این کار ابتدا به برنامه اکسس رفته و یک Tabel با نام Dabir ایجاد می کنیم که مانند عکس شامل فیلد های زیر می باشد

 

Nno : شماره نامه ای که قرار است ثبت شود

Subject : موضوع نامه ای که قرار است ثبت شود

Date : تاریخی که در آن نامه ثبت شذه

Name : نام صاحب نامه

File : آدرس فایلی که نامه ذخیره می شود

جدول را ذخیره می کنیم و به دلفی می رویم :

New project را انتخاب می کنیم

مطابق شکل ابزار زیر را در صفحه قرار می دهیم

فهرست مطالب

طراحی فرم ها

حذف یک نامه

Label


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۰۸:۴۳
modir admin

 

بررسی نقش عنصر انسانی (کارکنان ) در بروز سوانح دریایی

وقوع سوانح متعدد دریایی ناشی از خطای انسانی سالانه موجب خسارات جانی ، مالی و آسیب به محیط زیست دریایی می گردد از جمله در سال 1385 بیش از 300 مورد سانحه دریایی در کشور بوقوع پیوسته که عمدتاً در بروز آنها انسان نقش داشته است1 که علاوه بر خسارت مالی، جان انسانها نیز از دست رفته یا با تهدید جدی مواجه شده اند در بیشتر سوانح دریایی آسیب جدی به محیط زی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 200
حجم 4 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

بررسی نقش عنصر انسانی (کارکنان ) در بروز سوانح دریایی


وقوع سوانح متعدد دریایی ناشی از خطای انسانی سالانه موجب خسارات جانی ، مالی و آسیب به محیط زیست دریایی  می گردد. از جمله در سال 1385 بیش از  300 مورد سانحه دریایی در کشور بوقوع پیوسته که عمدتاً در بروز آنها انسان نقش داشته است[1] که علاوه بر خسارت مالی، جان انسانها نیز از دست رفته یا با تهدید جدی مواجه شده اند. در بیشتر سوانح دریایی آسیب جدی به محیط زیست دریایی نیز وارد آمده است. انسانها در سطوح مختلف در صنعت دریانوردی نقش ایفا می کنند ، از طراحی و  ساخت  یک کشتی گرفته تا  هدایت، کاربرد و مدیریت ساحلی طیف حضور انسانها را در برمی گیرد. ملاحظه می شود که طیف وسیعی از امور را عنصر انسانی انجام  می دهد.

از سوی دیگر وجود "شرایط ناایمن نهفته" در فرآیندهای مدیریتی لزوم توجه به موضوع را بسیار حائز اهمیت می سازد . بدین معنا که فرآیند اداره امور سازمانی، شرایطی وجود دارد که پنهان و پوشیده باقی می ماند و در زمان مقتضی خود را آشکار و باعث وقوع سانحه می گردد.

تجزیه و تحلیل های سوانح و حوادث  دریایی در سی سال گذشته، نشان می دهد که با توجه به مرتبط بودن افراد در همه جوانب و امور مربوط به دریانوردی تقریباً کلیه سوانح وحوادث دریایی به عوامل انسانی مربوط می شود و عامل بروز بیش از 90 درصد سوانح دریایی به طور مستقیم یا غیر مستقیم به انسانها مربوط می شود. خطای انسانی مهمترین علت بروز حوادث به شمار می آید، که سازمان بین المللی دریانوردی[2] نیز از نقش کلیدی عناصر انسانی در بروز سوانح دریایی، نام می برد.

در فعالیتهای دریایی انسان کانون اصلی انجام امور را شکل می دهد و عنصر انسانی در محیط دریایی از لحاظ کاری و زیستی با محدودیتهایی مواجه است که این امر باعث بروز نارسائی و فقدان ثبات لازم برای کارکنان دریایی را ایجاب کرده است.  لذا شناخت پارامترهایی که در خطای انسانی نقش دارند بسیار حائز اهمیت است.

مسأله تحقیق آن است که عوامل موثر و تأثیر گذار بر عناصر انسانی شناسایی گردد، بنابراین سئوال اصلی تحقیق این است که آیا عناصر انسانی در وقوع سوانح دریایی،  تأثیر می گذارند؟

با شناسایی و درک عوامل ایجاد کننده یک سانحه یا رویداد دریایی و ارائه توصیه ها و اقدامات  جبرانی واصلاحی می توان از موارد مشابه در آینده، ممانعت نمود. از این رو، پرداختن به مولفه هایی که به انسانها مربوط می شود  و شناسائی آنها می تواند در جلوگیری از بروز سوانح آتی موثر باشد. بر همین اساس، تحقیق به دنبال یافتن علل بروز سوانح دریایی که ناشی از عناصر انسانی است، می باشد[3].

فهرست مطالب

فصل اول : کلیات طرح

مقدمه                                                    2

1-1  بیان مسئله                                          3

1-2 هدفهای  تحقیق                                        4

1-3 اهمیت  موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن                            5

1-4 سئوالات و فرضیه های  تحقیق                                7

1-4-1 سئوالات تحقیق                                       7

1-4-2 فرضیه های تحقیق                                        7

1-5 مدل تحقیق                                            7

1-5-1 معرفی مدل تحقیق                                    8

1-6  تعاریف عملیاتی متغییرها و واژه های کلیدی                        12

1-6-1 متغییرهای تحقیق                                    12

1-6-1-1 متغییر مستقل                                         12

1-6-1-2  متغییر  وابسته                                      12

1-6-2 عوامل انسانی                                           12

1-6-3  سازماندهی روی کشتی                                12

1-6-4  شرایط کار و زندگی                                      13

1-6-5  عوامل مرتبط با کشتی                                       13

1-6-6 مدیریت ساحلی                                       13

1-6-7  تاثیرات خارجی(محیطی)                                  13

1-6-8  سانحه دریایی                                 14

1-6-9  سانحه بسیار جدی                              14

1-6-10  سانحه جدی                                   14

1-6-11 خطای انسانی                                   15

1-6-12  طراحی ضعیف عوامل انسان                                   16

1-6-13  عدم آگاهی از نقش ، وظیفه ، مسئولیت                       16

1-6-14  سازمان بنادر و کشتیرانی                                  16

1-6-15   شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران                        16

1-6-16  کشتیهای تحت پرچم                                     16

1-6-17  کشتیهای اقیانوس پیما                                 17

1-6-18 مخاطرات زیست محیطی                                17

1-6-19  نارسائی (خطای)  فعال                                  17

1-6-20  شرایط ناایمن (خطرناک)  نهفته                             18

1-7 روش تحقیق                                            19

1-8 قلمرو تحقیق                                          19

1-8-1    قلمرو موضوعی                                       19

1-8-2 قلمرو مکانی                                      19

1-8-3 قلمرو زمانی                                            19

1-9  جامعه آماری و حجم نمونه                                 20

1-9-1 جامعه آماری                                            20

1-9-2   حجم نمونه                                             20

1-10  محدویت ها  و مشکلات تحقیق                               20

فصل دوم مطالعات نظری

مقدمه                                                    22

2-1 عوامل موثر بر عناصر انسانی                               24

2-1-1  محاسبات ذهنی در افراد                                  24

2-1-2 حافظه                                              25

2-1- 3 زمان واکنش                                        26

2-1-4  تجسم                                              27

2-1- 5  مراقبت                                           29

2-1- 6 توجه گزینشی                                           30

2-2   استراحت و عملکرد                                       32

2-2-1  استراحت                                           32

2-2-2 مدل‌های عملکرد/ هوشیاری                                 33

2-3 محیط و  استراحت / عملکرد، کارکنان                                                       35

2-3-1 عملکرد در گرما                                     35

2-3-2 خوابیدن در گرما                                        36

 2-3-3 عملکرد در سرما                                        36

2-3-4 خوابیدن در سرما                                        37

2-4    سر و صدا و عملکرد/ استراحت                                                           38

2-4-1 سر و صدا و عملکرد                                      38

2-4-2 سر و صدا و خواب                                        38

2-4-3  لرزش کشتی                                         38

2-4-4  تکان کشتی                                         39

2-4-4-1 اثرات کوبه‌ای                                     39

2-4-4-2  اثرات لرزشی                                     39

2-4-4-3 اثرات کج شدن                                     39

2-4-5 اثرات نور بر عملکرد/ استراحت                                40

2-5   نواخت شبانه روزی و عملکرد / استراحت                            42

2-5-1 نواخت شبانه روزی                                       42

2-5-2 کمبود خواب و عملکرد                                    44

2-5-3 طول زمان کاری و عملکرد                                 45

2-5-4 کاهش در عملکرد کارکنان                                 46

2-5-5  خستگی و فرسودگی تجمعی (انباشتی) جسمی و ذهنی                  47

2-5-6  برنامه کار ـ استراحت در فعالیت‌های دریائی                      49

2-5-6-1 سیستم‌های با ثبات                                         50            

2-5-6-2 سیستم‌های کاری چرخشی                                   51

2-5-6-3 سایر روشهای کار و استراحت                                                51

2-6   سازمانهای بین المللی و سوانح دریایی                            53

2-6-1  کنوانسیون حقوق دریاهای سازمان ملل متحد                        53

2-6-2 کنوانسیون ها و توصیه نامه ها ی سازمان بین المللی کار                     53

2-6-2-1   کنوانسیون حداقل استانداردها در کشتی های تجاری 1976( کنوانسیون 147)    53

2-6-2-2  کنوانسیون جلوگیری از سوانح مربوط به دریانوردان 1970 ( کنوانسیون 134 )       54

2-6-2-3 توصیه نامه جلوگیری از سوانح مربوط به دریانوردان 1970 (کنوانسیون 142 )      54

2-6-2-4 اشاعه اطلاعات به مالکان کشتی و دریانوردان                          55

2-6-3 کنوانسیونهای سازما ن بین المللی دریانوردی                      55

2-6-3-1 کنوانسیون بین المللی ایمنی جان افراد در دریا ( سولاس 1974)  اصلاحیه های آن    55

2-6-3-2 کنوانسیون بین المللی خط بار 1966                             56

2-6-4 بررسی، تجزیه و تحلیل سانحه دریایی                          57

 2-7   معرفی جامعه آماری و متولیان سوانح دریایی در کشور                   60

2-7-1 سازمان بنادر و کشتیرانی                                60

2-7-2  شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران                      68

 2-8   پیشینه تحقیق                                           70

2-8-1  پایان نامه ها و تحقیقات انجام شده در زمینه سوانح                   70

2-8-1-1  بررسی و مطالعه فشارهای روانی و محیطی و ارتباط آن با حوداث و سوانح در شرکت سایپا 70

 2-8-2  تحقیقات انجام شده در زمینه سوانح دریایی و عوامل انسانی                 71

2-8-2-1 شناسایی و تجزیه و تحلیل خطاهای انسانی به روش PHEA دریک واحد صنعتی     71

2-8-2-2 بررسی استرس شغلی درکارکنان شناورهای بندرنوشهر                73

 2-8-2-3 ارایه" متدولوژی آنالیز حوادث در فرآیندهای روزانه بنادر و پیشنهاد چارچوب مدیریت ایمنی در بنادر" 74

 2-8-2-4 پوستر مربوط به سفر دریایی عنصر انسانی                       75

فصل سوم : روش شناسی تحقیق (متدولوژی)

مقدمه                                                    77

3-1 روش تحقیق                                        77

3-2 جامعه آماری                                          78

3-3  حجم نمونه و روش اندازه گیری                                 78

 3-4 ابزار جمع آوری اطلاعات                                   78

3-4-1 روایی و اعتبار                                         79

3-4-1-1  روایی پرسشنامه                                      79

3-4-2-2 اعتبار پرسشنامه                                      79

3-5 روش تجزیه و تحلیل داده ها                                80

3-5-1 توصیف آماری                                        80


 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

مقدمه                                                    82

4-1 پردازش اطلاعات                                        84

4-1-1 ارقام و نمودارهای توصیفی فرضیه اول (تأثیرات عوامل نرم افزاری  عوامل مربوط به سازماندهی روی کشتی و موارد مربوط به مدیرت ساحلی و..)              84

 4-1-2 ارقام و نمودارهای توصیفی فرضیه دوم  (تأثیرات عوامل سخت افزاری، موارد مربوط به عوامل  کشتی و..... ) 85

4-1-3 ارقام و نمودارهای توصیفی فرضیه سوم   (تاثیرات عوامل محیطی ، خارجی و.....)                 86                 

4-1-4 ارقام و نمودارهای توصیفی فرضیه چهارم   (تأثیرات عواملی زیست افزاری، موارد عوامل انسانی ، عوامل مربوط به شرایط کار و زندگی و....(                87

4-2  بررسی و تحلیل دادها                                     88

4-2-1 روش نسبتها (توصیفی)                                    88

4-2-1-1  آزمون فرضیه اول                                     89

4-2-1-2   آزمون فرضیه دوم                                    90

4-2-1-3 آزمون  فرضیه سوم                                     91

4-2-1-4 آزمون فرضیه چهارم                                                                                93      

4-3 تحلیل پاسخ های فرضیه اول                                 94

4-4 تحلیل پاسخ های فرضیه دوم                                 104

4-5 تحلیل پاسخ های فرضیه سوم                                 107

4-6 تحلیل پاسخ های فرضیه چهارم                               111

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

مقدمه                                                    119

5-1 نتیجه گیری                                           121

5-1-1 پرسش اول  آیا مولفه نرم افزاری عنصر انسانی، در بروز سوانح دریایی  موثر است؟     123



5-1-2 پرسش دوم آیا مولفه سخت افزاری عنصر انسانی،در بروز سوانح دریایی موثر است ؟   129

5-1-3 پرسش سوم  آیا مولفه محیطی عنصر انسانی،در بروز سوانح دریایی موثر است؟        131

5-1-4 پرسش چهارم  آیا مولفه زیست افزاری عنصر انسانی، دربروزسوانح دریایی موثر است؟ 133

5-2 سایر یافته های تحقیق                                     137

5-2-1 شیوه ها و راه کارهای تقویت کنندگی اجزای مولفه نرم افزاری عنصرانسانی       137

5-2-1-1 عوامل سازمانی                                        137

5-2-1-2 شرایط ناایمن نهفته در مدیریت منابع                           138

5-2-1-3 شرایط نا ایمن نهفته در ساختار سازمانی                        139

5-2-1-4 شرایط ناایمن نهفته در فرایند سازمانی                              139

5-2-1-5 خط مشی سازمانی                                       140

5-2-1-6 شرایط نا ایمن نهفته که محیط خارجی تحمیل می نماید             140

5-2-2 شیوه ها و راه کارهای تقویت کنندگی اجزای مولفه سخت افزاری عنصر انسانی       141

5-2-2-1 شرایط نا ایمن نهفته در فرهنگ سازمانی                         142

5-2-2-2 پیش شرط‌ها                                        142

5-2-3 شیوه ها و راه کارهای تقویت کنندگی اجزای مولفه محیطی عنصرانسانی             143

5-2-4  شیوه ها و راه کارهای تقویت کنندگی اجزای مولفه زیست افزاری عنصرانسانی       144

5-2-4-1 عوامل(فاکتورهای) فیزیکی                                  144

5-2-4-2 عوامل (فاکتورهای)  فیزیولوژیکی                           145

5-2-4-3 عوامل(فاکتورهای) روانشناختی                              145

5-2-4-4  شرایط روانی و عاطفی                                 146

5-2-4-5 ویژگی‌های فردی(شخصیتی)                                146

5-2-4-6 تجربه داشتن و آماده بودن نیروی کار                           147

5-2-4-7 دانش                                             147

5-2-4-8 آموزش                                            147

5-2-4 -9 عوامل روانی اجتماعی                                 148

5-3 خلاصه نتیجه گیری                                          149

5-4 پیشنهادات                                            151

5-2-1 پیشنهادات حاصل تحقیق                                   151

5-4-1-1 توجه به مولفه های نرم افزاری                             151

5-4-1-2 توجه به مولفه های سخت افزاری                             152

5-4-1-3 توجه به مولفه محیطی                                  153

5-4-1-4 توجه به مولفه زیست افزاری                                153

5-4-2 پیشنهادات جانبی                                        155

5-4-3 پیشنهادات برای محقیقن بعدی                                 157

فهرست منابع و ماخذ

منابع فارسی                                              176

منابع خارجی                                              178

چکیده انگلیسی.............................................................................................

فهرست جدول ها

جدول( 4-1) پاسخ های داده شده به سئوالا فرضیه یک                     84

جدول( 4-2) پاسخ های داده شده به سئوالا فرضیه دو                    85                                                        

جدول( 4-3) پاسخ های داده شده به سئوالا فرضیه سه                                        86

جدول( 4-4) پاسخ های داده شده به سئوالا فرضیه چهار                 87

جدول( 4-5) آنالیز پاسخ های داده شده به  سئوال تقسیم وظایف و مسئولیتها                       94

جدول( 4-6) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال ترکیب ملیت خدمه         94

جدول( 4-7) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال تعداد خدمه          95

جدول( 4-8) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال میزان کار / پیچیدگی وظایف            95

جدول( 4-9) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال ساعات کار /ساعات استراحت          96

جدول( 4-10) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال روشها و دستورات قابل اجرا         96

جدول( 4-11) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال ارتباطات (داخلی و خارجی)           97

جدول( 4-12) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال  مدیریت و نظارت روی کشتی     97

جدول( 4-13) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال  سازماندهی اموزشهای روی کشتی و مانورها     98

جدول( 4-14) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال کار گروهی، شامل مدیریت منابع        98

جدول( 4-15) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال برنامه ریزی (سفر، کالا، نگهداری و...)    99

جدول( 4-16) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال سیاست مربوط به بکار گیری و استخدام   99

جدول( 4-17) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال خط مشی ایمنی و فلسفه آن  فرهنگ ، نگرش و اعتماد ) 100

جدول( 4-18) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال تعهد مدیریت در رابطه با ایمنی     100

جدول( 4-19) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال میزان حمایت از طرف مدیریت ساحلی 101

جدول( 4-20) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال خط  مشی کلی مدیریت 101

جدول( 4-21) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال برنامه زمان بندی بندر    102

جدول( 4-22) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال تنظیمات و توافق  نامه های قرار دادی و یا صنفی     102

جدول( 4-23) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال تخصیص وظایف        103

جدول( 4-24) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال ارتباطات کشتی با خشکی    103

جدول( 4-25) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال طراحی کشتی و تجهیزات آن           104

جدول( 4-26) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال وضعیت حفظ و نگهداری کشتی و تجهیزات آن        104

جدول( 4-27) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال تجهیزات لحاظ در دسترس بودن، قابلیت اطمینان بودن 105

جدول( 4-28) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال مشخصات کالا و بار شامل : نحوه چیدن بار ، جابجایی و ...          105

جدول( 4-29) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال گواهینامه ها ی کشتی و تجهیزات و ماشین  آلات         106

جدول( 4-30) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال نوع کشتی ( ازلحاظ حمل کالا)     106

  جدول( 4-31) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال شرایط دریا و آب و هوا    107

جدول( 4-32) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال شرایط بندر و وضعیت حمل ونقل  (VTS ،راهنما  و غیره ) تراکم ترافیک       107

جدول( 4-33) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال حجم  تردد کشتیها  ( زیادی تردد کشتیها)    108

جدول( 4-34) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال شرایط وجود یخ      108

جدول( 4-35) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال سازمانهای نماینده مالکین کشتی ها و دریانوردان        109

جدول( 4-36) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال مقررات ، بازرسی ها و بازدیدها ( بین المللی- ملی - بندر –موسسات رده بندی و غیره )   109

جدول( 4-37) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال اثر تعامل با ساحل ( کارگران بندری ، مسئولین بندر، ‌اقدامات امنیتی در منطقه بندری)    110

 جدول( 4-38) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال توانایی، مهارت کاری ،دانش (نتایج آموزش وتجربه کاری)     111

جدول( 4-39) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال شخصیت (شرایط ذهنی ،وضعیت احساسی )  111

جدول( 4-40) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال شرایط فیزیکی (سلامت جسمی ،اعتیاد به مواد مخدر و الکل ،خستگی مفرط جسمی و)112

جدول( 4-41) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال فعالیتهای قبل از سانحه/ رویدادبه ویژه میزان خواب و کیفیت آن 112

جدول( 4-42) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال  وظایف محول شده به هنگام سانحه /رویداد   113

جدول( 4-43) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال  رفتار واقعی در زمان وقوع سانحه/ رویداد    113

جدول( 4-44) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال  طرز برخورد (رفتار)     114

جدول( 4-45) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال  میزان مجهز بودن به دستگاههای خودکار 114

جدول( 4-46) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال  ارگونومی محل کار، زندگی ومحل های تفریح و تجهیزات     115

جدول(4-47) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال  مناسب بودن شرایط زندگی    115

جدول( 4-48) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال  اوقات فراغت ( چگونگی گذرادن زمان فراغت) 116

جدول( 4-49) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال  کافی بودن غذ و کیفیت آن           116

جدول( 4-50) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال  میزان حرکت و جنبش کشتی، لرزشها، گرما و سر و صدا 117

 نمودار (1-1)  رابطه بین عنصر انسانی و مولفه های آن                       9                                                                     نمودار ( 4-1) نمودار پاسخ های داده شده به سئوالا فرضیه اول                          84                                         نمودار ( 4-2) نمودار پاسخ های داده شده به سئوالا فرضیه دوم                            85                              

نمودار( 4-3) پاسخ های داده شده به سئوالا فرضیه سوم                         86

نمودار ( 4-4) نمودار پاسخ های داده شده به سئوالا فرضیه چهارم               87      

 فهرست شکلها


شکل 1-1 رابطه بین مدل و متغییرهای تحقیق                                      11

شکل 5-1 مدل شل و روابط بین متغییرهای تحقیق                              121

شکل 5- 2 رابطه بین حفاظ و سوانح دریایی                                                        122

شکل 5-2  عوامل ناایمن نهفته در سوانح دریایی به مثابه کوه یخ                    149                                                                                                                    

شکل 5-3 چگونگی فرو ریختن حفاظها و وقوع سانحه دریایی      150


فهرست پیوستها

پیوست (الف) : سوانح دریایی از سال )  2000-1948 میلادی(                  159

پیوست (ب) : گزارش آنالیز دعاوی که به بیمه P&I در انگلیس ارائه شده و عوامل اصلی سوانح         160

پیوست (ج) : رفتار بدن را در طول 24 ساعت شبانه روز                    161

پیوست (د) : وقوع سوانح دریایی و رابطه آن با خواب                          162


درصد     
 


 

زمان وقوع سانحه
 

پیوست (ه) : چارت تشکیلاتی سازمان بنادر و کشتیرانی                           163

پیوست (و) : چارت تشکیلاتی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران                 164

پیوست (ز) : فهرست ناوگان (کشتیهای)  اقیانوس پیمای شرکت جمهوری اسلامی ایران        165

پیوست (1- ح) : پرسشنامه به زبان انگلیسی                          166

پیوست (2- ح) :  پرسشنامه به زبان فارسی                           168

پیوست (ط) : بررسی نرمال  بودن دادههای تحقیق                                   170

پیوست (ی) : اعتبار پرسشنامه                                      173

پیوست (ک) :  پوستر عنصر انسانی در سفر دریایی  (A Human Element Voyage)       174

 پیوست (ل) الگوی پرورش راهبردی منابع انسانی                      175


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۰۸:۴۱
modir admin

 

طرح توجیهی تولید پوشاک صنعتی

در حال حاضر چین همچون بسیاری از عرصه‌های دیگر در بازار پوشاک صنعتی ایران نیز تقریبا حرف اول را می‌زند هرچند تولیدات داخل و محصولات ساخت ترکیه نیز در بازار پوشاک صنعتی کشور سهمی را به خود اختصاص داده‌اند


مشخصات فایل

تعداد صفحات 48
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی طرح توجیهی صنعتی


توضیحات کامل

برآورد مطالعه بازار

پیش بینی تقاضا

با توجه به اینکه پوشاک صنعتی از محصولاتی می باشد که همه اقشار جامعه مصرف کننده و مشتری آن می باشند ، می تواند برای تولید کننده توجیه پذیر باشد.

پوشاک صنعتی از آن دست کالاهای پرمصرفی محسوب می‌شود که افراد اعم از مرد و زن برای موارد گوناگون از آن استفاده می‌کنند. صنعت پوشاک ‌سازی ایران اگرچه هیچ‌وقت تشکل تخصصی نداشته، اما توانسته مانند صنایع هم‌ردیف خود یعنی کفش، ، نساجی و پوشاک در فضای دشوار اقتصادی ایران و با همه فراز و نشیبها به حیات خود ادامه دهد و در چند سال اخیر نیز به نظر می‌رسد شرایط بازار برای تولیدکنندگان داخلی پوشاک های صنعتی مساعدتر از گذشته شده است.

در حال حاضر تقریبا هیچ آماری از تعداد واحدهای تولید انواع پوشاک صنعتی در کشور و همچنین آمار تولید انواع پوشاک صنعتی در کشور وجود ندارد.

مطالعه بازار

اولین قدم در مطالعه بازار پیش بینی تقاضا است که در دوقسمت انجام می شود:

1- تعریف دقیق از مصرف کنندگان

2-مقدار تقاضا در کل

مقدار تقاضای کل در بازار و روند آن برای سال های بعدی برای تولید پوشاک صنعتی با استفاده از روش پوشاک ی استفاده می شود.

فهرست مطالب

فاز اول

برآورد مطالعه بازار

برآورد مطالعه بازار. 8

پیش بینی تقاضا8

مطالعه بازار. 8

ارزیابی وارادت و روند صادرات... 9

رقابت چین و ترکیه در بازار پوشاک صنعتی ایران.. 10

تولید فعلی.. 12

تغییر رویه مردم به سمت پوشاک های صنعتی.. 13

توجیه پذیری بازار و سهم بالقوه. 15

 فاز دوم و سوم

مطالعات فنی

جایابی کارخانه. 17

برآوردی پیش بینی صادرات... 19

روش های تولید و انتخاب روش مطلوب... 19

روش تولید برای پوشاک صنعتی.. 20

تکنولوژی تولید و انتخاب تکنولوژی مناسب... 22

طراحی لی اوت (طرح استقرار کارخانه). 23

. مساحت سالن تولید.. 23

برآورد مساحت سالن تولید.. 24

مساحت انبارها24

مساحت تاسیسات جانبی.. 24

مساحت ساختمان اداری ، رفاهی وخدماتی.. 25

مساحت زمین ومحوطه سازی.. 25

برآورد ماشین آلات و تجهیزات... 26

 فاز چهارم و پنجم

برسی حسابداری و مطالعات اقتصادی

برسی حسابداری و مطالعات اقتصادی.. 28

فلوچارت خط تولید پوشاک صنعتی.. 28

میزان زمین مورد نیاز. 29

میزان زیر بنا. 30

برآورد تاسیسات و وسایل جنبی مورد نیاز. 31

برآورد وسایل نقلیه مورد نیاز. 32

ماشین آلات و تجهیزات کار. 33

میزان مصرف انرژی.. 34

برآورد هزینه محوطه سازی.. 35

برآورد هزینه تعمیرات و نگهداری.. 36

هزینه استهلاک سالیانه. 37

برآورد مواد اولیه مصرفی و قطعات مورد نیاز. 38

تعداد پرسنل لازم اداری و تولیدی.. 39

سرمایه ثابت... 40

الف) هزینه های سرمایه ای.. 40

ب) هزینه های قبل از بهره برداری.. 41

جدول برآورد سرمایه درگردش... 42

جدول نحوه سرمایه گذاری.. 43

جدول هزینه های تولید سالیانه. 44

جدول برآورد هزینه ثابت و متغییر تولید.. 45

برآورد قیمت تمام شده :46

فروش سالیانه محصول.. 46

سود ویژه. 47

سرمایه ثابت سرانه. 47

دوره برگشت سرمایه. 47

خالص ارزش فعلی (NPV). 48

شاخص سود آوریPI. 48


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۰۸:۴۱
modir admin

 

گزارش کارآموزی رشته حسابداری در دفتر خدمات ارتباطی

این محصول در قالب فایل word و در 68 صفحه تهیه و تنظیم شده است


مشخصات فایل

تعداد صفحات 68
حجم 5 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی حسابداری


توضیحات کامل

گزارش کارآموزی رشته حسابداری در دفتر خدمات ارتباطی

 

توجه :

 

شما می توانید با خرید این محصول فایل " قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)" را به عنوان هدیه دریافت نمایید.

 

فهرست مطالب

 

تاریخچه پست‌.. 1

ضرورت شکل‌گیری پست.. 3

خط مشی‌های اساسی و سیاستهای پست.. 5

خدمات و فعالیتهای پست.. 6

اعتبارات.. 7

اهیمت اقتصادی اعتبار. 8

انواع اعتبار. 9

چگونگی دریافت اعتبار و نظارت بر نحوة استفاده از آن.. 12

تقسیم اعتبار بر حسب مدت اعتبار. 15

حد و میزان اعتبا ر. 15

اعتبار متعدد و مختلف... 16

تسهیلات اعتباری.. 18

اقسام عمده پیش پرداختهای تضمین نشده بانکها 20

اوراق اعتباری.. 22

اعتبار مصرفی.. 25

روند اعطای وام فروش اقساطی در پست.. 32

مراحل تکمیل فرم قرارداد فروش اقساطی.. 33

ثبت بیمه کالای موضوع مضاربه. 39

مساقات.. 41

عملیات حسابداری مساقات.. 42

فصل حقوق و دستمزد 44

حقوق پایه 44

حق بیمه‌های اجتماعی 45

کسور توافقی 46


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۰۸:۴۰
modir admin

 

تجربیات مدون تدریس دبیر فیزیک

فرمت ورد تجربیات مدون دبیر فیزیک کامل و اماده ارائه جخت ارتقا شغلی خبره یا عالی می باشد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 33
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی فیزیک


توضیحات کامل

عنوان                                                         فهرست مطالب                                        صفحه

مقدمه ..............................................................................................................................................................................1

تجربه ای در زمینه ی استفاده از منابع غیر در درسی..............................................................................................2

آموزش فیزیک به روش همیاری................................................................................................................................3

تجربه ای در زمینه چگونگی ایجاد انگیزه برای یادگیری بهتر........................................................................... 6

تجربه ای آموزشی در زمینه ی تاثیر وضعیت اقتصادی بر یادگیری.................................................................7

ارتبا ط با دانش آموزان..............................................................................................................................................9

یک تجربه آموزشی و تربیتی....................................................................................................................................10

کنفرانس........................................................................................................................................................................ 12

ایجاد اعتماد بنفس در دانش آموزان و راهکار های تقویت آن............................................................................14

آموزش فیزیک با کمک اینتر نت و فوائد آن............................................................................................................17

مراحل مختلف حل مسئله های فیزیک.....................................................................................................................19

ارزشیابی و شیو های آن.................................................................................................................................................20

کلاس درس شاداب......................................................................................................................................................23

دلایل افت تحصیلی در درس فیزیک.........................................................................................................................28

نتیجه گیری.........................................................................................................................................................................32

منابع                                                                                                             33


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۰۸:۳۹
modir admin